Type and press Enter.

Kil & Sant

‘Try not to become a man of success. Rather become a man of value

Bij elkaar opgeteld bedienen KIL&SANT de internationale en nationale haarindustrie voor meer dan vijftig jaar! 

 

Dennis Kil startte zijn carrière op zeer jonge leeftijd als kapper en beklede diverse (inter)nationale educatieve en creatieve management functies. Danielle Kil-Sant maakte binnen de media de switch van mode naar haarmode en ruilde haar werk als modestylist in voor hoofdredacteur binnen de kappersbranche. 

Sinds 2014 hebben zij hun expertise samengevoegd en zijn de eigenaren van KIL&SANT – Publishing-Concepts-Development en MR&MRS KIL BV (Yummygums).

KIL&SANT richt zich op educatie, bedrijf- en marktontwikkelingen en het creëren van culturen en concepten rondom merken, bedrijven, salon en individuen binnen en buiten de kappersbranche.

Vier keer per jaar geven zij het magazine TRIBU-TE NL uit. Een high end crossmediaal magazine voor de professionele haarindustrie waar de kapper en haar vak centraal staan. Samen zetten zij zich in om te inspireren en van waarde te zijn voor een ieder die deze mooie branche ervaart.

Wil jij anders leren kijken naar jouw bedrijf, merk, salon of team? 

Wil jij een KIL&SANT training volgen of ben je geïnteresseerd en wil je informatie? 

Mail naar: danielle@kil-sant.nl